Wirtualne wycieczki nie są niczym nowym, ale teraz, bardziej niż kiedykolwiek, stały się popularną strategią marketingową. Dawno minęły czasy, kiedy były po prostu fajne i nowatorskie. Teraz mogą być funkcjonalne, interaktywne i wspierać Twoje cele biznesowe.

Pandemia przyzwyczaiła klientów do oceny restauracji, biura czy mieszkania bez konieczności wychodzenia z domu. Powiedzenie „kupujemy oczami”, „liczy się pierwsze wrażenie” są teraz jeszcze bardziej aktualne. Firmy z wirtualnymi wycieczkami odnotowały wzrost współczynników konwersji od 16% do 67%! Od nieruchomości mieszkalnych po nieruchomości komercyjne i przestrzenie eventowe, każde z nich wykorzystuje wirtualne wycieczki do różnych celów i trafia do różnych odbiorców.

Firmy z wirtualnymi wycieczkami odnotowały wzrost współczynników konwersji od 16% do 67%!

Sprzedaż nieruchomości w znacznej mierze opiera się na internecie, a pierwsze wrażenie możemy wywrzeć poprzez świetne zdjęcia oraz wirtualny spacer po nieruchomości. Szczególne pole do popisu daje nam ten ostatni wariant, który w pełni ukazuje potencjał nieruchomości, a klient oglądając nieruchomości może się poczuć jak by osobiście w niej przebywał.

Dane zebrane przez portal otodom ukazują, że wirtualny spacer zwiększa liczbę wyświetleń ogłoszeń o 100% generując tym samym wzrost liczby zapytań aż o 50%! Z drugiej strony aż 30% więcej klientów poszukuje ogłoszeń z wirtualnym spacerem (https://otodom.spotbrowser.com/). Wirtualny spacer możemy otworzyć na komputerze, tablecie, telefonie oraz na goglach VR.

Wykorzystanie tej technologii pomaga na odsiewanie osób przypadkowych od tych, którzy są realnie zainteresowani obejrzeniem nieruchomości na żywo. Klient, który obejrzy nieruchomość online czuje się bardziej komfortowo oraz nie zaskakują go pewne aspekty podczas spaceru po obiekcie w sposób fizyczny, niż jak by opierał swoją wiedzę dotyczącą nieruchomości bazując jedynie na zdjęciach. Zapraszamy Państwa na spacer po jednej z oferowanych przez nas nieruchomości.


Przykładowe wirtualne spacery: